Widzisz, wiesz, kupujesz
Żółte logo, billboardy na ulicach miast, ogłoszenia, ulotki rozdawane w supermarketach – to znak, że ruszył drugi etap kampanii społecznej W pełni zaradni".
Wszystko to ma zachęcić pracodawców do zatrudniania osób niepełnosprawnych. I przekonać, że warto zwracać uwagę na towary i usługi oznaczone znakiem kampanii (jak ten obok), ponieważ są oferowane przez tzw. odpowiedzialnych społecznie pracodawców.
Dają dobry znak
– Liczymy, że tak rozpropagowana akcja zachęci pracodawców do wzięcia udziału w naszym konkursie. W końcu dajemy im dobry znak". To dla klientów dobry powód, by kupować towary i usługi nim oznaczone, a dla pracodawców pretekst, by się nim chwalić -twierdzi Mateusz Zmyślony, dyrektor Grupy Eskadra, pomysłodawca kampanii społecznej W pełni zaradni". Wyróżnieniem w konkursie jest prawo do posługiwania się tym znakiem.
Hasło umieszczone na billboardach – Widzisz, wiesz, kupujesz" – odnosi się właśnie do słonecznego znaku kampanii, który nagrodzone przedsiębiorstwa będą mogły zamieszczać na opakowaniach swoich produktów, w ofertach usług oraz na materiałach promocyjnych.
Więcej Gazeta Pomorska.