Liczą się inwencja i oryginalność…

Rzeczpospolita , autor: Magdalena Pokrzycka-Walczak , oprac.: GR

wrz 6, 2007

Butik czy mały sklep w sieci może być dobrym interesem, pod warunkiem że ma ciekawą, niespotykaną gdzie indziej ofertę i sprawnie realizuje zamówienia. W zdobyciu klientów bardzo pomaga efektowna strona WWW, reklama w wyszukiwarkach oraz katalogach internetowych.

powtarzalnych rzeczy dla pań. Agnieszka Szoblik w butiku Elena również obsługuje kobiety, głównie młode; sprzedaje im nietuzinkowe ubiory. Sklep Extra prezenty rozpoczął działalność z 500 artykułami w ofercie. Dziś jest ich około 3,5 tys. Są to głównie upominki z porcelany, szkła i metali.

W sklepie my kobiety net państwa Stolarskich można kupić ręcznie wykonane obuwie, także na indywidualne zamówienie, oraz galanterię skórzaną. Do niedawna w ofercie była też elegancka bielizna. – Musieliśmy zrezygnować z tego asortymentu z powodu niesolidnego kontrahenta, który nie dostarczał paczek w terminie – tłumaczy współwłaścicielka sklepu.

Zdaniem właścicielki sklepu www.AntypodyMody.pl, żeby przyciągnąć klientów, nie wystarczy mieć profesjonalną stronę z ciekawymi produktami. Od powstania witryny do pojawienia się pierwszych klientów mija zazwyczaj kilka tygodni, czasem miesięcy. – Trzeba zainwestować w reklamę, najlepiej w najchętniej odwiedzanych wyszukiwarkach, wykupić linki sponsorowane, ewentualnie zamówić teksty reklamowe w prasie dla pań -mówi Aldona Lazar. – Można pomyśleć także o barterowej wymianie linków z podobnymi butikami, pod warunkiem że nie będzie konfliktu interesów.

Więcej Rzeczpospolita.