Centrum Szkolenia Info Baza serdecznie zaprasza na seminarium połączone z warsztatami nt.
niepełnosprawnych w 2009 roku
Szkolenie będzie podzielone na dwie części. W pierwszej prawnik wyjaśni te zapisy ustawy o rehabilitacji oraz rozporządzenia o dofinanowaniach, które budzą najwięcej kontrowersji. Omówi oraz odniesie się do ostatnich interpretacji BON. W drugiej praktycy od lat zajmujący się dofinansowaniami przedstawią przykłady liczbowe oraz pokażą pracę w systemach informatycznych.
Przed 20 lutego nasze call center pomogło setkom pracodawców. Zapraszamy do skorzystania z naszych doświadczeń, tak aby Państwa praca przed 20 marca była przyjemniejsza, krótsza i efektywniejsza.
ADRESAT
Osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie i rozliczanie pomocy publicznej.
PROWADZĄCY
Danuta Multańska – prawnik, niezależny ekspert zajmujący się pomocą publiczną dla pracodawców osób niepełnosprawnych. Doświadczony wykładowca.
Łukasz Andrzejewski i Sławomir Dąbek – eksperci Info Bazy nadzorujący pozyskiwanie i rozliczanie dofinansowań przez setki pracodawców osób niepełnosprawnych.
TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA
9 marca 2009 r. – Poznań
Hotel Topaz
ul. Przemysłowa 34
lokalizacja hotelu
10 marca 2009 r. – Bydgoszcz
Hotel Brda
ul. Dworcowa 94
lokalizacja hotelu
12 marca – Wrocław
Hotel Novotel
ul. Wyścigowa 35
lokalizacja hotelu
13 marca 2009 r. – Łódź
Hotel Centrum
ul. Kilińskiego 90
lokalizacja hotelu
16 marca – Kraków
Hotel ROKK
ul. Rzemieślnicza 20
lokalizacja hotelu
17 marca 2009 r. – Sosnowiec
Hotel ARIA
ul. Kresowa 5
lokalizacja centrum
19 marca 2009 r. – Warszawa
Centrum Konferencyjne AS-BUD
Al. Jerozolimskie 44
sala nr 2, piętro III
lokalizacja centrum
HARMONOGRAM GODZINOWY
9.30 – 10.00 − przyjęcie uczestników
10.00 – 11.30 − zajęcia
11.30 – 11.45 − przerwa kawowa
11.45 – 13.15 − zajęcia
13.15 – 14.00 − przerwa obiadowa
14.00 – 15.00 − zajęcia
15.00 − 15.10 − przerwa
15.10 − 16.00 − zajęcia
PROGRAM RAMOWY
I. Część warsztatowa.
1. Wypełnianie deklaracji w SODiR on-line.
a) deklaracja Wn-D,
b) deklaracje INF-D-P,
c) najczęściej popełniane błędy i przeoczenia podczas wypełniania deklaracji Wn-D i INF-D-P.
2. Wypełnianie deklaracji w SODiR off-line
a) deklaracja Wn-D,
b) deklaracje INF-D-P,
c) najczęściej popełniane błędy i przeoczenia podczas wypełniania deklaracji Wn-D i INF-D-P,
d) możliwości automatycznego zasilenia w dane aplikacji SODiR off-line,
e) struktura pliku do importu w aplikacji SODiR off-line.
3. Uzupełnienie formularzy na 2009 rok za pomocą aplikacji EXPERT.
a) import danych do aplikacji – Płatnik, KDU, Excel,
b) algorytmy zastosowane do wyliczenia deklaracji Wn-D oraz INF-D-P,
c) pola obowiązkowe i opcjonalne w formularzach.
4. Korygowanie dokumentów Wn-D oraz INF-D-P.
5. Szczególne przypadki podczas wypełniania deklaracji.
a) ekwiwalent urlopowy,
b) wynagrodzenie chorobowe,
c) inne dofinansowanie/pomniejszenia,
d) nowo zatrudnieni pracownicy,
e) pracownicy ze świadczeniem emerytalnym.
II. Część seminaryjna.
1. Dofinansowania do wynagrodzeń w świetle przepisów unijnych.
a) zakres stosowania przepisów unijnych,
b) koszty kwalifikujące się do objęcia pomocą,
c) intensywność pomocy,
d) limity pomocy.
2. Dofinansowania do wynagrodzeń w świetle przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
a) pracodawcy uprawnieni do otrzymywania dofinansowań;
b) dofinansowania do wynagrodzeń niepełnosprawnych zatrudnionych przed 1 stycznia 2009 r.;
c) dofinansowania do wynagrodzeń zatrudnionych po 1 stycznia 2009 r.;
– efekt zachęty i jego liczenie,
– zatrudnienie niepełnosprawnego w miejsce innego pracownika,
d) maksymalne kwoty dofinansowania;
– dla pracodawców prowadzących zakłady pracy chronionej,
– dla pracodawców tzw. otwartego rynku,
e) koszty płacy i ich liczenie;
f) limity kosztów płacy;
g) omówienie przepisów rozporządzenia MPiPS z 9 stycznia 2009 w sprawie miesięcznego dofinansowania;
h) omówienie dokumentów Inf-D-P i Wn-D;
i) nienależnie pobrane dofinansowania.
KOSZT SZKOLENIA
350 zł od osoby
Płatności powinny trafić na rachunek Info-Baza sp. z o.o. do 2 dni przed szkoleniem. Firmy płacące po tym terminie prosimy o przefaksowanie kopii przelewu. Istnieje możliwość zapłaty gotówką przed szkoleniem.
83 1050 1852 1000 0022 9666 2105
Na przelewie prosimy podać nazwę i termin szkolenia.
CENA OBEJMUJE
Udział w zajęciach, materiały szkoleniowe i piśmiennicze, serwisy kawowe, obiad.
Zainteresowane osoby otrzymają zaświadczenia o uczestnictwie w szkoleniu.
WARUNKI ZGŁOSZENIA
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego
Formularz zgłoszeniowy >>
REZYGNACJA ZE SZKOLENIA
Rezygnacji można dokonywać do dwóch dni przed szkoleniem. Firmy rezygnujące po tym terminie zostaną obciążone połową kosztów szkolenia.
DODATKOWE INFORMACJE
Sprawy organizacyjne:
Andrzej Jurczewski – tel. 061 640 23 20 w. 70;
e-mail: a.jurczewski@info-baza.plAngelika Zimna – tel. 061 061 640 23 20 w. 32;
e-mail: a.zimna@info-baza.pl
Sprawy finansowe – faktury i płatności:
Małgorzata Gawron – tel. 061 640 23 20 w. 21;
e-mail: biuro@info-baza.pl
Info Baza Sp. z o.o.
Żwirki i Wigury 17, 62-300 Września
Spółka jest zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Poznaniu,
w XXI Wydziale Gospodarczym Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem
KRS 0000245168; NIP 789-16-53-574