Informacja PFRON dotycząca warunków zawarcia umowy o zlecenie realizacji zadań w ramach art. 36 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
PFRON przypomina, iż zgodnie „Zasadami zlecania przez PFRON zadań (….)” – rozdział VI. Zasady przekazywania i rozliczania środków PFRON warunkiem zawarcia umowy o zlecenie realizacji zadań w ramach art. 36 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest spełnianie przez Wnioskodawcę warunków uprawniających do otrzymania dofinansowania w dniu podpisania umowy.
Przed zawarciem umowy Wnioskodawca zobowiązany jest przedłożyć:
1. zaświadczenie z ZUS o nieposiadaniu wymagalnych zobowiązań (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem podpisania umowy) – oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wnioskodawcy,
2. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem podpisania umowy) o niezaleganiu z podatkami – oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wnioskodawcy,
3. zaświadczenie o posiadaniu rachunku bankowego (rachunków bankowych), wraz z informacją o ewentualnych obciążeniach – wydane przez bank (banki) nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem podpisania umowy.
Jednocześnie przypominamy, iż środki PFRON przekazane będą na rachunek bankowy Zleceniobiorcy wydzielony dla środków pozyskanych z PFRON w ramach realizacji umowy. Zleceniobiorca winien być jedynym posiadaczem wskazanego rachunku bankowego.
W związku z powyższym prosimy o pilne podjęcie starań celem uzyskania wymaganych dokumentów niezbędnych do zawarcia umów.